Webinaari – Tarinat ja tuotteet
ti 15.11. klo 16-18, Teams
Ohjelma:
Palvelutuotteen hinnoittelu, Kirsi Partanen, Äksyt ämmät Oy
Tarinoiden käyttö tuotesuunnittelussa, Katriina Nuutinen ja Anniina Löytönen
Webinaari – Digimarkkinointi & asiakastutkimus
ti 1.11. klo 10-12, Team
Ohjelma:
Asiakastutkimuksen tulokset, Tuuli Pulkkinen, UEF
Digimarkkinoinnin opas, Anu Karreinen, Hurry Oy
Webinaari on maksuton.
Tuotteistamistapahtumia, eli RIIHIÄ, toteutetaan yritys- ja toimijaryhmien kanssa. Ilmoittaudu mukaan oman paikkakuntasi riiheen sähköpostilla: outi.santaniemi(@)karelia.fi.
Tohmajärven riihet
ti 8.2. 2022
to 3.3. 2022
to 31.3. 2022
to 5.5. 2022
Vuonislahden riihet
ti 15.2. 2022
ke 2.3. 2022
ma 4.4. 2022
ma 23.5. 2022
Ilomantsin riihet
ma 14.2. 2022
Kolin riihet
ke 16.3. 2022
ke 15.6. 2022
pe 9.9. 2022
Nurmeksen riihet
to 24.3. 2022
to 19.5. 2022
MENNEET TAPAHTUMAT:
25.2.2021 KALEVALA – KULTTUURIPERINNÖN TUOTTEISTAMINEN NYKYKULUTTAJALLE
Webinaaritallenne nähtävissä täällä:
https://www.businessfinland.fi/ajankohtaista/tapahtumat/visit-finland/2021/kalevala-kartalle—kalevalan-tuotteistaminen-nykykuluttajalle
Visit Finland järjesti syksyllä 2020 Kalevala kartalle – matkailuelämyksiä Kalevalan tarinasta -webinaarin yhteistyössä Kalevala kartalle -hankkeen ja Kalevala – mytologiasta arvoa liiketoimintaan -hankkeen kanssa. Tämä webinaari on jatkoa viime syksyn tapahtumalle. Webinaarin tarkoituksena on ottaa kantaa miten Kalevalaa tuotteistetaan nykykuluttajalle ja mitä Kalevala on nykypäivänä.
27.8.2020 KALEVALA KARTALLE – MATKAILUELÄMYKSIÄ KALEVALAN TARINASTA
Webinaaritallenne nähtävissä täällä: https://www.businessfinland.fi/ajankohtaista/tapahtumat/visit-finland/2020/kalevala-kartalle–matkailuelamyksia-kalevalan-tarinasta
Visit Finland järjestää yhteistyössä Kalevala kartalle -hankkeen ja Kalevala – mytologiasta arvoa liiketoimintaan -hankkeen kanssa seminaarin torstaina 27.8.2020 Helsingissä. Seminaarin tarkoituksena on viedä eteenpäin Kalevalan tuotteistamista, yhdistää eri kohteita ympäri Suomen ja kehittää Kalevalasta kansainvälisen matkailun vetovoimatekijää.
Tuotekehityksen keskiössä on Kalevalan tarinallistaminen ja tarinoiden tuotteistaminen osaksi yritysten liiketoimintaa palvelumuotoilun, kumppaniverkoston tuoman synergiaedun ja digitaalisen tuotekehityksen avulla. Lopputuloksena syntyy Suomen kattava Kalevala-matkailukartta, josta asiakas voi valita mieleisensä Kalevala-teemaiset matka- ja elämyspalvelut.
LISÄTIETOA Kalevala kartalle -hankkeesta:
Kalevala kartalle -hanke
Mimosa Sukanen, projektipäällikkö
puh. 044 320 9530, mimosa.sukanen (at) kalevalakartalle.com