Siirry suoraan sisältöön

Tapahtumat

Webinaari – Tarinat ja tuotteet
ti 15.11. klo 16-18, Teams

Ohjelma:
Palvelutuotteen hinnoittelu, Kirsi Partanen, Äksyt ämmät Oy
Tarinoiden käyttö tuotesuunnittelussa, Katriina Nuutinen ja Anniina Löytönen

Webinaari – Digimarkkinointi & asiakastutkimus
ti 1.11. klo 10-12, Team

Ohjelma:
Asiakastutkimuksen tulokset, Tuuli Pulkkinen, UEF
Digimarkkinoinnin opas, Anu Karreinen, Hurry Oy

Webinaari on maksuton.


Tuotteistamistapahtumia, eli RIIHIÄ, toteutetaan yritys- ja toimijaryhmien kanssa. Ilmoittaudu mukaan oman paikkakuntasi riiheen sähköpostilla: outi.santaniemi(@)karelia.fi.

Tohmajärven riihet
ti 8.2. 2022
to 3.3. 2022
to 31.3. 2022
to 5.5. 2022

Vuonislahden riihet
ti 15.2. 2022
ke 2.3. 2022
ma 4.4. 2022
ma 23.5. 2022

Ilomantsin riihet
ma 14.2. 2022

Kolin riihet
ke 16.3. 2022
ke 15.6. 2022
pe 9.9. 2022

Nurmeksen riihet
to 24.3. 2022
to 19.5. 2022


MENNEET TAPAHTUMAT:

25.2.2021 KALEVALA – KULTTUURIPERINNÖN TUOTTEISTAMINEN NYKYKULUTTAJALLE

Webinaaritallenne nähtävissä täällä:
https://www.businessfinland.fi/ajankohtaista/tapahtumat/visit-finland/2021/kalevala-kartalle—kalevalan-tuotteistaminen-nykykuluttajalle

Visit Finland järjesti syksyllä 2020 Kalevala kartalle – matkailuelämyksiä Kalevalan tarinasta -webinaarin  yhteistyössä Kalevala kartalle -hankkeen ja Kalevala – mytologiasta arvoa liiketoimintaan -hankkeen kanssa. Tämä webinaari on jatkoa viime syksyn tapahtumalle. Webinaarin tarkoituksena on ottaa kantaa miten Kalevalaa tuotteistetaan nykykuluttajalle ja mitä Kalevala on nykypäivänä.


27.8.2020 KALEVALA KARTALLE – MATKAILUELÄMYKSIÄ KALEVALAN TARINASTA

Webinaaritallenne nähtävissä täällä: https://www.businessfinland.fi/ajankohtaista/tapahtumat/visit-finland/2020/kalevala-kartalle–matkailuelamyksia-kalevalan-tarinasta

Visit Finland järjestää yhteistyössä Kalevala kartalle -hankkeen ja Kalevala – mytologiasta arvoa liiketoimintaan -hankkeen kanssa seminaarin torstaina 27.8.2020 Helsingissä. Seminaarin tarkoituksena on viedä eteenpäin Kalevalan tuotteistamista, yhdistää eri kohteita ympäri Suomen ja kehittää Kalevalasta kansainvälisen matkailun vetovoimatekijää.

Tuotekehityksen keskiössä on Kalevalan tarinallistaminen ja tarinoiden tuotteistaminen osaksi yritysten liiketoimintaa palvelumuotoilun, kumppaniverkoston tuoman synergiaedun ja digitaalisen tuotekehityksen avulla. Lopputuloksena syntyy Suomen kattava Kalevala-matkailukartta, josta asiakas voi valita mieleisensä Kalevala-teemaiset matka- ja elämyspalvelut.

LISÄTIETOA Kalevala kartalle -hankkeesta:

Kalevala kartalle -hanke
Mimosa Sukanen, projektipäällikkö 
puh. 044 320 9530, mimosa.sukanen (at) kalevalakartalle.com